Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Piotr KUCHARSKI <chopin_at_sgh.waw.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 01:48:13 MET DST

parys <parys@pozman.pl> wrote:
> ona i ty nie zastanowiłyście sie kto za to zapłaci
> sieć w firmie/zamknietej organizacji itd rozumiem, natomist sieć dostepowa
> gdzie wszystkie (lub prawie wszystkie) komputery sa w prywatnych
> mieszkaniach i gdzie ludzie (nie)chca placic za dostep do sieci
> Internet...

W sieci dostępowej nawet łatwiej: i tak tam trzeba postawić coś,
co potrafi filtrować, więc czemu nie filtrować między klientami?
W ten prosty sposób jeden klient nie może zarazić innych i "rozłożyć"
całej sieci. Zdaje się o tym pisała Saddie, ale ja truskawki cukrem.

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal
http://nerdquiz.sgh.waw.pl/  -- polska wersja quizu dla nerdów ;)