Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: parys <parys_at_pozman.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 19:37:58 MET DST

Piotr KUCHARSKI napisał(a):

> W sieci dostępowej nawet łatwiej: i tak tam trzeba postawić coś,
> co potrafi filtrować, więc czemu nie filtrować między klientami?
> W ten prosty sposób jeden klient nie może zarazić innych i "rozłożyć"
> całej sieci. Zdaje się o tym pisała Saddie, ale ja truskawki cukrem.
>
> p.

nie zawsze mozna sobie pozwolic na kupno switch`y za okolo 1000pln za sztuke
tym bardziej, ze rosnie wtedy i tak juz duze prawdopodobienstwo, ze
blokersi za pomoca jakiegos narzedzia (nawet butli z palnikiem) wyciagna
go chocby z sejfu ;P

blokersi to naprawde zdolne i szczwane bestie, sam tez mieszkam w bloku to
wiem, rower przyczepiony do barierki na balkonie na 9p tez kiedys komus
ukadli, w calosci!! :P

:p

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip