Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: kya <kya_at_mail.here.invalid>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 18:34:06 MET DST

On 24 Jun 2004 11:51:09 GMT, Andrzej Bursztynski wrote:
> Ale zdajesz sobie sprawę, że nie zrozumiałaś, co napisałem?

Ależ. Pisałeś o czymś innym niż Saddie, usiłowałeś zrobić to a propos,
ton Ci się przy tym udał protekcjonalny. Ponieważ wyraźnie nie zrozumiałeś
(i nie doceniłeś ;) przedpiśczyni, uznałam, że warto dać Ci znać, żebyś
nie tkwił w błędzie. Wybacz, to się więcej nie powtórzy.

--
////)))                Przez te przepierki zaniedbuję obowiązki służbowe. :
//|-O-O  )         A dodatku wrogi element kąsa nas paszkwilami. [Mirmił] :