Kto zna inne systemu pop up

Autor: wiertar <wiertar.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 13:10:00 MET DST

Znalazłem w sieci pewnien system partnerski działaljący na zasadzi pop up.
Zapisuję tam swoją stronę, wklejam kawałek kodu. Za każdym arzem, gdy ktoś
wejdzie na moją stronę, wyświetla się drugie okienko ze stroną inengo
uczestnika systemu, a ja zarabiam punkt. Za każde trzy zebrane punkty mje
strona dostaje jedno wyświetlenie w okienku wyskakujacym przy otworzeniu
strony innego uczestnika systemu. Serwis ten to www.adexit.pl.
Czy ktoś zna inne, podobnie dzialaljące systemy w polskim necie?
A może ktoś wie coś na temat skutecznosci takich systemów w popularyzacji
strony?
Z góru dziękuję za każde info.

wiertar