Re: Kto zna inne systemu pop up

Autor: Marcin Frankowski <ab_at_anti.spam.com>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 14:00:39 MET DST

Thu, 24 Jun 2004 11:10:00 +0000 (UTC), wiertar
<wiertar.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

> Znalazłem w sieci pewnien system partnerski działaljący na zasadzi pop up.
[...]
> A może ktoś wie coś na temat skutecznosci takich systemów w popularyzacji
> strony?

Stawiam, że jest bardzo niska - biorąc pod uwagę, że wiodące
przeglądarki mają wbudowane blokowanie niechcianych pop-upów, a do IE są
darmowe programy blokujące pop-upy (np. popularny Google toolbar). Jakiś
czas temu czytałem, że w Polsce współczynnik CTR jest w ogóle jakiś
wyjątkowo niski.

A w ogóle to NTG, bo problemem polskiego Internetu może co najwyżej być
nadmiar pop-upów czy ich upierdliwość, jak się otwierają np. jako
pełnoekranowy wierzchni layer i nie dają się zamknąć.

--
                      Marcin Frankowski
                  marcinf -at- globe.net.nz