Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Adam Paluch <adam_at_bluu.net>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 12:06:38 MET DST

Adam Kubicki wrote:
> Za "ogolnie rzecz biorac internet" place dosc sporo (podlaczenie,
> domeny, hostingi, oprogramowanie, etc.). Wychodzi pewnie z kilkaset
> zlotych miesiecznie. Gdyby mi ktorykolwiek z dostawcow odcial dostep
> do czegokolwiek bez podania przyczyny (chocby post factum) - problemu
> nie ma.

1. wybacz, ale czasem na telefonowanie jest za pozno
2. statystyka dowodzi ze telefon NIC nie daje
3. pisanie maili takze nic nie daje
4. niektorzy userzy potrafia "niekulturalnie" sie zachowac gdy mowisz im ze
maja wirusa albo cokolwiek
5. wyciecie jest JEDYNYM skutecznym (z opoznieniem) srodkiem na takich
userow

> Jest w tej chwili tylu providerow, ze zmiana idioty na rozsadnego to,
> doprawdy, drobiazg. Mam nadzieje, ze wlasciciele takich firm zdaja
> sobie z tego sprawe (w przeciwienstwie do - pozal sie Boze -
> niektorych adminow, jakich zatrudniaja).

acha ... idiotyzmem jest dbanie o wlasna siec i jej sprawne funkcjonowanie
wiesz co, z calego serca zycze flooda na jakis twoj komputer albo serwerek i
mam nadzieje ze NIKT sie tym nie zainteresuje

> Odpowiedz na tytulowe pytanie watku jest dla klienta malo
> interesujaca. Jesli dostawca zachowuje sie niezgodnie z etyka
> handlowa, przestaje byc dostawca. Oby tylko nie obudzil sie za pozno.

hmmm, dalej w kolko ? niezgodne z etyka jest wyciecie niebezpiecznego
komputera ?
porownanie: precz z policja, niech sobie wszyscy na ulicach strzelaja do
siebie i niech bedzie to legalne

> Dodam tylko jeszcze, ze nawet NASK potrafi zadzwonic z zapytaniem
> czemu nie zostal podjety list polecony z fakturami za domeny (nie
> bylo mnie w domu dwa miesiace), zas gownianemu providerowi czegos-tam
> zadzwonic sie nie chce? Nie dziwie sie wzrostowi bezrobocia...

nie widze zwiazku twoich nieuregulowanych platnosci (dzial ksiegowy) z
dzialaniem uslugi (dzial techniczny)

--
Adam Paluch <adam@bluu.net>
bluuu.NET, Sosnowiec