Re: szybsze ? tansze ? idsl

Autor: Neas <neas_at_usun-to.neas.ws>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 12:15:51 MET DST

waszi@icpnet.pl (Bartosz Waszak) pisze:

>IMHO nie.
>Jeśli byłby większy upload to by wiara stawiała na tym serwery. Które
>IMHO łacze nie służy do tego typu zadań.

No tak ale czy to byłoby takie złe? Napewno jakiśtam serwerek
to mniejsze obciążenie, niż np. sieć osiedlowa, która stale
zapycha dostępną przepustowość. Ponadto, trudno byłoby traktować
dsl 2/0.5 jako alternatywę dla jakiegokolwiek polpaku, bo
alternatywy o wielokrotnie różnej cenie to słabe alternatywy. Po
prostu, jeśli kogoś stać na polpak, to nie weźmie 3 razy tańszego
łącza od tego samego isp z różnych przyczyn, a jeśli nie stać to
nie weźmie polpaku. Jednym słowem, wydaję mi się że możliwe
byłyby sytuacje, w których ktoś decyduje się na taki dsl 'na
początek', a za jakiś czas inwestuje w łączę FR, a to byłoby dla
TPSA wcale korzystne.

--
Neas, <neas_at_usun-to.neas.ws>, http://www.drzwi.org