Re: TKTelekom dokleja jakieś info o wirusie przy sesji POP!

Autor: Miernik <miernik_at_ctnet.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 09:45:38 MET DST

Miernik <miernik@ctnet.pl> wrote:
> Administratorzy w TKtelekom chyba na głowę upadli.
>
> Ingerują w sesje POP3 i do wszystkich maili które ja ściągam przez
> łącze TKtelekom (ale skrzynka POP jest u zupełnie innego operatora)
> doklejają coś takiego:
>

> __________ NOD32 Informacje 1.759 (20040513) __________
>
> Wiadomo?? zosta?a sprawdzona przez System Antywirusowy NOD32
> http://www.nod32.com lub http://www.nod32.pl
> Mam u swojego operatora do wyboru dwa łącza - po prostu zmieniam
> bramkę, jak dam jedną to jest Futuro, i tu nic takiego się nie dzieje

Przepraszam wszystkich za nieporozumienie, okazało się że to operator
zanjdujący się między mną a TKtelekom taki numer wyciął. Z początku
wykluczyłem taką możliwość gdyż było to tylko na jednym łączu
wychodzącym a oba przechodzą tak samo przez niego, więc pomyślałem że
gdyby to on, to by było na obu, a jak jest na jednym to znaczy że to
TK. Przepraszam za zamieszanie.

--
    Miernik         ________________________   xmpp:miernik@amessage.info
___________________/__ tel: +48888299997 __/      mailto:miernik@ctnet.pl