Re: szybsze ? tansze ? idsl

Autor: The Watcher <Watcher_at_infinite.loop.dot.net>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 09:11:34 MET DST

Użytkownik Heniek napisał:

> Niestety do telii nie ma wszedzie dostepu, a tpnet moze sobie ciac ruch do
> 1Mbit na takim laczu jak dla mnie, praktycznie jedyny ruch jaki mam do nich
> to ich neostrady/idsle i wszedobylskie p2p. Oczywiscie nie popieram tego co
> robi tpnet i tu powinien IMO dzialac urtip i uokik, ale to nie jest powod,
> z ktorego internet dla operatora takiego jak firma w ktorej pracuje jest w
> Polsce drogi.
Tobie to "rybka", natomiast dla firm świadczących usługi hostingowe jest
to praktycznie szantaż - albo bierzecie TPNet albo dostęp do TPNetu na
poziomie 1800 - 1900 zł/1 MBit u innych operatorów lub cała rzesza
klientów z AS5617 nie będzie miała co oglądać.

> Reasumujac, bardzo chetnie podlaczylbym w cenie 60EUR za 1Mbit 100Mbit do
> telii tylko nie ma jak.

Pogadaj z TKT.. z chęcią wykreują ci kanał do Pragi/Berlina/Frankfurtu

--
"Mężczyzna może być szczęśliwy z każdą kobietą, o ile tylko jej nie
kocha." (Oskar Wilde)