TKTelekom dokleja jakieś info o wirusie przy sesji POP!

Autor: Miernik <miernik_at_ctnet.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 16:37:18 MET DST

Administratorzy w TKtelekom chyba na głowę upadli.

Ingerują w sesje POP3 i do wszystkich maili które ja ściągam przez
łącze TKtelekom (ale skrzynka POP jest u zupełnie innego operatora)
doklejają coś takiego:

__________ NOD32 Informacje 1.759 (20040513) __________

Wiadomo?? zosta?a sprawdzona przez System Antywirusowy NOD32
http://www.nod32.com lub http://www.nod32.pl

W dodatku tak ingerują w sesje POP że jak jest więcej niż jeden mail
ściągany w jednej sesji, to nie zamykają sesji poprawnie, przez co na
serwerze POP zostaje lock i następne próby sprawdzenia poczty kończą
się niepowodzeniem.

Mam u swojego operatora do wyboru dwa łącza - po prostu zmieniam
bramkę, jak dam jedną to jest Futuro, i tu nic takiego się nie dzieje
sprawdzając dokładnie tą samą skrzynkę z tego samego komputera, a jak
przełącze na drugą bramkę to mam TKTelekom, i tam to świństwo dokleja,
totalnie psując za chwilę możliwość sprawdzania POP3. Takiego świństwa
ze strony operatora jeszcze nie spotkałem.

--
    Miernik         _________________________  xmpp:miernik@amessage.info
___________________/__ tel: +48888299997 __/      mailto:miernik@ctnet.pl