Re: szybsze ? tansze ? idsl

Autor: Heniek <heniek_at_echelon.gov>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 22:59:30 MET DST

> Więc zakup rure 100 MBit do Telii po normalnych cenach i słuchaj jak to
> klienci rezygnują, gdyż TP S.A. ogranicza ten ruch do 1 Mbit na SWOJEJ
> bramce ze światem.
Niestety do telii nie ma wszedzie dostepu, a tpnet moze sobie ciac ruch do
1Mbit na takim laczu jak dla mnie, praktycznie jedyny ruch jaki mam do nich
to ich neostrady/idsle i wszedobylskie p2p. Oczywiscie nie popieram tego co
robi tpnet i tu powinien IMO dzialac urtip i uokik, ale to nie jest powod,
z ktorego internet dla operatora takiego jak firma w ktorej pracuje jest w
Polsce drogi.
Reasumujac, bardzo chetnie podlaczylbym w cenie 60EUR za 1Mbit 100Mbit do
telii tylko nie ma jak.

--
pozdr,
Heniek Kowalczyk