Re: szybsze ? tansze ? idsl

Autor: RusH <logistyka1_at_pf.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 02:24:35 MET DST

"Zbigniew Sikora" <zs@hor.net.pl> wrote :

> Użytkownik "RusH" <logistyka1@pf.pl> napisał w wiadomości

> Nie umiem konfigurować kupy..

widze, word wrap wylaczony (twoja linijka ma tak z 300 znakow), tak
wyglada cytat :

> I bardzo dobrze, niech placza i placa, i nikt nad nimi sie litowal
nie
> bedzie. Dopoki "alternatyni operatorzy daja internet za srednio 3000
PLN
> netto za 2Mbps inaczej nie bedzie. Uwazam ze sa sami sobie winni,
mialcza

Co druga linijka bez >, wyglada doslownie jak kupa
quoted-printable albo w ogole brak deklaracji. Delimeter.
Jedyne co mnie dziwi to to ze nie toppostujesz :). Czasem warto
przeczytac netykiete, ktos ja po cos w koncu napisal.

> A do Ciebie mam prośbę: nie czytaj ! Będziesz zdrowszy.
Mam lepszy pomysl - nie pisz :) ewentualnie przeczytaj netykiete. Ja
nie bekam na srodku sali pelnej ludzi.

Pozdrawiam.

--
RusH   //