Re: szybsze ? tansze ? idsl

Autor: Andrzej P. Wozniak <usher_at_f2virt.onet.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 01:55:51 MET DST

Coś sam popsułem, więc wysłałem cancela...

Osoba podpisana jako VoMi7 <vomit@NOSPAM-cpr.altanet.pl> w artykule
<news:cb7ji7$id1$1@inews.gazeta.pl> pisze:

> [...]
  ^^[1] tu powinny być dwie spacje

  ^^[1]

> przestan sie burzyc tylko jak chcesz swiecic przykladem sam zmien
> czytnik bo jak widac sam OE nie potrafi sobie poradzic z postami
> wysylanymi z niego.

Czy to ja mam problem ze skonfigurowaniem OE albo używaniem ogonków czy
tzw. fachowcy? Gdzie widać, że sobie nie radzę? Dlaczego nie odpowiadasz
na zadane Ci proste pytania?

> u mnie mozilla bardzo ladnie to lyka.

Bardzo ładnie? A kto popsuł moje cytowanie w podkreślonych miejscach [1]?

> pozatym rozmowa nie jest o kodowaniu

Rozmowa jest o problemach polskiego internetu, a pseudofachowcy zajmujący
się profesjonalnym pieprzeniem są bez wątpienia takim problemem.

> wyslij ma priv do kogos ze ma cos
> zle a nie walisz na grupe.

Jeśli Ci się coś nie podoba, to zrób tak, jak sam radzisz. Miej tylko na
uwadze, że prywatnie z anonimami nie rozmawiam.
To gdzie te moje okulary?

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)
                    *** MUSK TFUi WRUK ***