Re: szybsze ? tansze ? idsl

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 10:12:44 MET DST

Użytkownik "RusH" <logistyka1@pf.pl> napisał w wiadomości

> Mam lepszy pomysl - nie pisz :) ewentualnie przeczytaj netykiete. Ja
> nie bekam na srodku sali pelnej ludzi.

No widzisz - subtelna różnica pomiędzy nami polega na tym, że ja kogoś
takiego nie wytykam palcami. A beknąć zdarza się każdemu. No, oczywiście z
wyjątkiem Ciebie.

A co do Netykiety - wiesz, czytałem ładnych parę lat temu. Natomiast Tobie
polecam lekturę bardziej ogólnego savoir-vivre'u, bo masz spore braki na tym
polu.

--
Z#
BTW: jeśli z moim czytnikiem dalej jest coś nie tak, to bądź łaskaw nie