Re: szybsze ? tansze ? idsl

Autor: Heniek <heniek_at_echelon.gov>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 14:26:34 MET DST

A dziękuję... Mimo wszystko nie będę się rewanżował.

Zwracam Twoją szanowną uwagę na fakt, że mówisz o ludziach, którzy prowadzą
normalne biznesy oparte o rachunek ekonomiczny. Zapewniam Cię, że gdyby się
dało zaoferować usługę, która by Tobie, Vahanarze i innym reprezentującym
podobne poglądy odpowiadała, to dawno by się to stało, bo nikt nie jest
samobójcą rezygnującym z własnej woli z tak potężnego rynku jakim jest
abonencki dostęp do Internetu.

Jeśli Ci się nie chce wnikać w uwarunkowania ekonomiczne takich, a nie
innych cen - to tego nie rób, ale nie zabieraj też publicznie głosu
obrażając ludzi, którzy starają się zapracować na chleb.
------------
Najpierw przeczytaj http://infojama.pl/article.php?sid=2610 , zrozum kto tam
marudzi i o co, A jezeli chodzi o mnie to jestem prezesem spolki prawa
handlowego, ktora wlasnie sie zajmuje dostepem do internetu i o ekonomi co
nieco wiem :-), place co miesiac za lacza o przeplywnosci lacznej ponad
20Mbps, oczywiscie nie uzywam zadnych idslow i wydaje na nie co miesiac
ponad 20K PLN, jest do dla mnie zenujace. To o czym pisalem odnosi sie do
artykulu do ktorego link jest powyzej.

--
pozdr,
Heniek Kowalczyk