Re: szybsze ? tansze ? idsl

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 14:19:36 MET DST

Użytkownik "Heniek" <heniek@echelon.gov> napisał w wiadomości news:cb6itt$ou2$1@atlantis.news.tpi.pl...

> I bardzo dobrze, niech placza i placa, i nikt nad nimi sie litowal nie
> bedzie. Dopoki "alternatyni operatorzy daja internet za srednio 3000 PLN
> netto za 2Mbps inaczej nie bedzie. Uwazam ze sa sami sobie winni, mialcza
> wszedzie ze w Polsce jest drogi internet, ze tpsa kaze im placic 400 EUR za
> 1Mbit , a oni by chcieli 60 EUR , jak to jest wszedzie indziej. Tylko
> dlaczego:
> 1. Jak chce od nich (Crowley/GTS/Futuro/tkt/telenergo,itd) internet np. bez
> tranzytu do tpnet to kaza mi placic tez ok 300 EUR za 1Mbit a nie 60?
> [...]

A dziękuję... Mimo wszystko nie będę się rewanżował.

Zwracam Twoją szanowną uwagę na fakt, że mówisz o ludziach, którzy prowadzą normalne biznesy oparte o rachunek ekonomiczny. Zapewniam Cię, że gdyby się dało zaoferować usługę, która by Tobie, Vahanarze i innym reprezentującym podobne poglądy odpowiadała, to dawno by się to stało, bo nikt nie jest samobójcą rezygnującym z własnej woli z tak potężnego rynku jakim jest abonencki dostęp do Internetu.

Jeśli Ci się nie chce wnikać w uwarunkowania ekonomiczne takich, a nie innych cen - to tego nie rób, ale nie zabieraj też publicznie głosu obrażając ludzi, którzy starają się zapracować na chleb.

--
Z#