Re: zakładania telefonu ciąg dalszy

Autor: User <to_at_wywalto.niezly.as>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 10:37:55 MET DST

Rafal.Doroszkiewicz wrote:

> No, o radiówkach, to ja nie będę pisał, ponieważ tematu unikam. Nie
> używam, nie planuję, więc pozostawiam bez komentarza. :-) Dodam tylko, że
> sieć osiedlowa != dostęp via radiówka. W moim mniemaniu sieć osiedlowa to
> popularna skrętka w sieci wewnętrznej + światłowody w sieci zewnętrznej.
>
> Acha.. medium transmisji danych wybiera operator, a użytkownik może ową
> propozycję zaakceptować, bądź nie - w wypadku, o którym piszesz -
> wybrałbym Neostradę, ale tylko ze względu na to, iż radiówki omijam jak
> ognia.

Taka opinie maja osoby, ktore nigdy w zyciu nie widzialy tego od strony
zarzadzania czy zestawiania linkow radiowych na dobrym sprzecie. Albo
bawily sie jakims tanim szrotem albo korzystaly z linka zrobionego przez
amatora na tanim sprzecie. Sam taka opinie mialem. Teraz mam zestawionego
linka na SmartBridgach na 1800m i od poczatku grudnia nie bylo z tym
zadnego problemu. Poza tym ze sprzet jest nielegalny ale i nad tym pracuje.
Transfer realny to 4Mbps.

Sorry za OT.