Re: zakładania telefonu ciąg dalszy

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 10:48:24 MET DST

User <to@wywalto.niezly.as> napisał(a):
> Taka opinie maja osoby, ktore nigdy w zyciu nie widzialy tego od strony
> zarzadzania czy zestawiania linkow radiowych na dobrym sprzecie. Albo
> bawily sie jakims tanim szrotem albo korzystaly z linka zrobionego przez
> amatora na tanim sprzecie. Sam taka opinie mialem. Teraz mam zestawionego
> linka na SmartBridgach na 1800m i od poczatku grudnia nie bylo z tym

Raczej osoby, które widzą co się w ich mieście dzieje, gdzie 'firemki'
dostarczające internet zaklejają dachy i okna blokowisk, tylko po to, żeby
koleżanka przychodziła 'na internet' do tej osoby, co nie ma wystającej za
okno anteny i to działa lepiej. ;-) I tak - masz rację, na legalnym i
zarazem tanim sprzęcie ciężko jest ustawić stabilny i sprawny link. Dalej
komentarz poniżej.

> zadnego problemu. Poza tym ze sprzet jest nielegalny ale i nad tym
> pracuje. Transfer realny to 4Mbps.

Uważasz, że klient kupiłby dostęp na "bezproblemowej radiówce", gdyby
wiedział, że rozwiązania, które są mu proponowane są tak naprawdę
nielegalne i w razie kontroli, mogliby zabrać ten cudny sprzęt, a klient
*nagle* miałby problemy z otwarciem swojego ulubionego portralu? Gimme a
break...

P.S. sam jesteś na tym linku radiowym, czy jakaś "mała" sieć? zerknij do
<cap0rh$6tf$1@nemesis.news.tpi.pl>

--
Rafal.Doroszkiewicz
mailto:ja(at)vast.net.pl