umowa ze spoldzielnia

Autor: <bozydar_at_browar.ath.cx>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 20:31:12 MET DST

Witam grupowiczów,
Prowadze ASK ( Amatorska Siec Komputerową ) od 3 lat, którą mam w dwóch blokach.
Po ostatniej wizycie w Spółdzielni dowiedziałem się, że nie mogę już podpinać
nowych osób, bo komercyjna sieć podpisała ze Spółdzielnia umowę na wyłączność
dostarczania Internetu do m.in. moich budynków.
Moje pytania brzmią:
1. czy spółdzielnia mogła podpisać taką umowę ? ( nie jest to naruszenie jakiś
przepisów dot. monopolu ).
2. co z sieciami radiowymi ? ( "moje" bloki sa 10 pietrowe więc w sumie
indywidualnie ktoś mogłby sobie tak wziąść )

Pozdrawiam
Maciej Browarski