Re: umowa ze spoldzielnia

Autor: Adam <USUNfoto_at_TOvip.interia.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 17:59:34 MET DST

> Po ostatniej wizycie w Spółdzielni dowiedziałem się, że nie mogę już podpinać
> nowych osób, bo komercyjna sieć podpisała ze Spółdzielnia umowę na wyłączność
> dostarczania Internetu do m.in. moich budynków.

Wylacznosc ?
Macie telefony stacjonarne ? No to juz nie ma wylacznosci - dial-up,
dsl, sdi - to tez dostep do internetu.

> Moje pytania brzmią:
> 1. czy spółdzielnia mogła podpisać taką umowę ? ( nie jest to naruszenie jakiś
> przepisów dot. monopolu ).

Tu juz prawo spoldzielcze sie klania, statusy itp.

> 2. co z sieciami radiowymi ? ( "moje" bloki sa 10 pietrowe więc w sumie
> indywidualnie ktoś mogłby sobie tak wziąść )

Moze GPRS tez spoldzielnia zabroni ? :)

        Adam

PS. coz, stwory takie jak spoldzielnie istnieja i jeszcze troche czasu
pociagna, ale podobno nie ma dla nich miejsca w UE i cos z tym beda robic...