Re: zakładania telefonu ciąg dalszy

Autor: Miernik <miernik_at_ctnet.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 16:57:23 MET DST

Samotnik <samotnik@samotnia.eu.org> wrote:

> A co to jest sieć osiedlowa, nawet nie taka do końca amatorska (DSL i
> 20 userów na nim wiszących)? Np. u mnie to był Polpak 2Mbps i 300
> mieszkań. Zajebiście, nie?

Mówiłem sieć osiedlowa nie wpięta do TPSA. 2 Mbps z POL34 rozdzielone
na 150 mieszkań działa lepiej od neostrady. Oczywiście 150 mieszkań z
normalnymi ludźmi, a nie 150 użytkownikami jakiegoś KaZaa czy innego
świństwa. Może na 300 to trochę za dużo, ale i tak wolałbym to wziąść
(oczywiście jak by było nie wipięte do TPSA) niż jakiekolwiek łącze
TPSA.

--
    Miernik         _________________________  xmpp:miernik@amessage.info
___________________/__ tel: +48888299997 __/      mailto:miernik@ctnet.pl