Re: zakładania telefonu ciąg dalszy

Autor: Jacek Popławski <jpopl_at_interia.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 17:24:47 MET DST

my newsreader told me that Miernik wrote:
> Mówiłem sieć osiedlowa nie wpięta do TPSA. 2 Mbps z POL34 rozdzielone
> na 150 mieszkań działa lepiej od neostrady. Oczywiście 150 mieszkań z
> normalnymi ludźmi, a nie 150 użytkownikami jakiegoś KaZaa czy innego
> świństwa. Może na 300 to trochę za dużo, ale i tak wolałbym to wziąść
> (oczywiście jak by było nie wipięte do TPSA) niż jakiekolwiek łącze
> TPSA.

Chcesz powiedzieć, że na 150 osób żadna nie używała p2p? Osiągnąłeś ten wynik
przez psychologiczną selekcję klientów czy eliminację po dostrzeżeniu
niewłaściwego zachowania?

--
Free Software - find interesting programs and change them
NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies