skoro juz o domenach ...

Autor: Adam Paluch <adam_at_bluu.net>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 15:31:36 MET DST

Zapewne wszyscy pamietaja internask i ich wyczyny.

Przypomnialem sobie ze to oni ukradli mi pewna domene (oplacona zeby bylo
smieszniej).
Ich domeny przejelo names4ever.com ... przy czym ... domena ktora
rejestrowalem nie jest zwolniona i dziwnym trafem co roku przedluzana.
Zeby bylo jeszcze smieszniej caly czas we whois sa moje dane ...

Pisalem do nich i echo ... czy komus udalo sie odzyskac domene i moglby
pomoc ?

--
Adam Paluch <adam@bluu.net>
bluuu.NET, Sosnowiec