Re: skoro juz o domenach ...

Autor: MaRaS <mpanek_at_W_Y_T_N_I_J.lh.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 17:46:26 MET DST

> Zapewne wszyscy pamietaja internask i ich wyczyny.
>
> Przypomnialem sobie ze to oni ukradli mi pewna domene (oplacona zeby bylo
> smieszniej).
> Ich domeny przejelo names4ever.com ... przy czym ... domena ktora
> rejestrowalem nie jest zwolniona i dziwnym trafem co roku przedluzana.
> Zeby bylo jeszcze smieszniej caly czas we whois sa moje dane ...
>
> Pisalem do nich i echo ... czy komus udalo sie odzyskac domene i moglby
> pomoc ?

A email jest Twoj? Pewnie nie... :-)

Mozna to zalatwic przez enom. Najlepiej opisz cala sytuacje przeslij skan
paszportu, zeby uwiarygodnic Twoja autentycznosc. Zaloz tez u nich konto i
popros o przesuniecie domeny z konta internasku do Twojego. Wtedy to kwestia
zmiany emaila i transferowania domeny do innego rejestratora.

Pozdr.
Marek