Re: skoro juz o domenach ...

Autor: Patryk [JoKeMaN ;-]]] <patryk_at_invalid.alte.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 15:52:35 MET DST

Witaj,
> Pisalem do nich i echo ... czy komus udalo sie odzyskac domene i moglby
> pomoc ?

ja z kolei mam domene (nieopatrznie zarejestrowana tam ponad 3 lata temu),
ktora nagle zniknela z panelu administracyjnego na ich sajcie, co uniemozliwia
mi zmiane dnsow, albo jakiekolwiek inne ruchy - napisalem maila, pani z ich
obslugi poprosila mnie o potwierdzenie wplaty, ktore wygrzebalem gdzies z
archiwum, wyslalem i.. oczywiscie brak jakiejkolwiek reakcji od miesiaca..
Coz - jesli nie rusza tego do poniedzialku bede musial obrac inna taktyke.

--
:: patryk [at] alte.pl : www.tvmania.pl :: np. Hooverphonic
"Can someone tell me if it's wrong to be so mad about you"??