Re: "Czarne owce" hostingu... off topic

Autor: Slawek Kotynski <kotynski_at_byl.z.adso.z.com.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 16:58:38 MET DST

Adam Kondrat wrote:

> mysle ze gdyby przekalkulowac na sztywno bez "overbookingu" to uslugi
> musialby byc drozsze. Aby zapewnic komus na sztywno pasmo 128 to trzeba by
> 1Mbit sprzedac dla 8 klientow. Dzielac koszt 1Mbit na 8 - wcale nei wychodzi
> mało

Wychodzi ile wychodzi. Będzie ktoś tańszy, to kupię taniej.
Będzie za drogo, to kupię mniej.
Istotne jest to, że wiem za co płacę.

> Dlaczego paranoja. A w sieci energetycznej placisz ryczalt za przydzial
> mocy, czy za ilosc wykorzystanych kw/h ?

- Gdyby był ryczałtowy dostawca, to może bym wziął u niego,
   ale STOEN jest monopolistą.
- Ile prądu zyżywam decyduję tylko ja, a nie ktoś.
- Nie odcinają mi prądu, kiedy przekroczę limit miesięczny.

Notabene: mam gwarantowany dolny limit pasma na ileś amperów
i nie przygasa mi światło gdy wszyscy ciągną patche z M$ :)

mjk