Re: "Czarne owce" hostingu... off topic

Autor: Adam Kondrat <adam_nielubie.spamu_at_dalete_kondrat.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 16:25:54 MET DST

Użytkownik "Slawek Kotynski" <kotynski@byl.z.adso.z.com.pl> napisał w

> i wyliczyć, jak cenić *pasmo*, zamiast w cennikach
> informować, jak to tanio... kiedy się sieci nie używa :)

mysle ze gdyby przekalkulowac na sztywno bez "overbookingu" to uslugi
musialby byc drozsze. Aby zapewnic komus na sztywno pasmo 128 to trzeba by
1Mbit sprzedac dla 8 klientow. Dzielac koszt 1Mbit na 8 - wcale nei wychodzi
mało

> Limity w formie ilości transferu to IMHO letka*paranoja
> (zawsze sobie myślę w takich razach, czy mam do czynienia

Dlaczego paranoja. A w sieci energetycznej placisz ryczalt za przydzial
mocy, czy za ilosc wykorzystanych kw/h ?

Udostepniajac hosting trzeba sie poslugiwac ograniczeniem pasma oraz limitu
transferu. Inaczej przy roznej masci klientow mozna upasc na jakosci
wobec innych