RevDNS w GTS'ie

Autor: <rygel_at_gazeta.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 11:32:37 MET DST

Dzień dobry.

Numer IP który dostałem od mojej kablówki nie ma przydzielonego
rev'a - co utrudnia korzystanie z niektórych serwisów.
Administrator z kablówki twierdzi że oni zrobili co mogli,
tylko GTS już od kilku miesięcy nie może sobie z tym poradzić
(i raczej mu wierze). W związku z tym mam pytanie - czy w GTS
to standard, czy po prostu tą kablówke traktują wyjątkowo?
I bardziej ogólnie: na co trzeba (na jakie upierdliwe w
użytkowaniu szczegóły) należy zwrócić uwagę biorąc łącze z GTS,
aby później się nie ciągać z nimi miesiącami?

Rygel