Re: RevDNS w GTS'ie

Autor: Tomasz Śląski <spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 12:03:21 MET DST

rygel@gazeta.pl wrote:

> Dzień dobry.

Witamy !

> Numer IP który dostałem od mojej kablówki nie ma przydzielonego
> rev'a - co utrudnia korzystanie z niektórych serwisów.
> Administrator z kablówki twierdzi że oni zrobili co mogli,
> tylko GTS już od kilku miesięcy nie może sobie z tym poradzić
> (i raczej mu wierze). W związku z tym mam pytanie - czy w GTS
> to standard, czy po prostu tą kablówke traktują wyjątkowo?

Coś chyba ten admin kablówki ściemnia. Ja zażyczyłem sobie oddelegowania
obsługi odwrotnego dns swoich PA IP na moje serwery i nie ma problemu - sam
sobie tym zarządzam.

> I bardziej ogólnie: na co trzeba (na jakie upierdliwe w
> użytkowaniu szczegóły) należy zwrócić uwagę biorąc łącze z GTS,
> aby później się nie ciągać z nimi miesiącami?

Zalezy jakie to łącze. Jeśli Aperto, to w zalezności od obciązenia sektora
mozesz mieć cacy albo zupełnie do bani. SAF działa ok, pomijajac tendencje
do gubienia pakietów UDP, ale da sie z tym żyć, jak nie masz stada serwerów
gier, gdzie UDP to podstawa. Jeśli masz łącze po miedzi lub światełku to nie
ma się do czego przyczepić.

--
TOM TS635-RIPE
Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.