Re: "Czarne owce" hostingu... off topic

Autor: Marcin Kapski <admin_at_bbi.plNOSPAM>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 12:32:33 MET DST

Użytkownik "Neas" <neas@usun-to.neas.ws> napisał w wiadomości
news:40c432a2@news.home.net.pl...

> Nikt rozsądny nie kupi sobie łącza o przepustowości równej
> sumie łącz które sprzeda. To kompletny nonsens. To samo dotyczy
> czegokolwiek -- sieć komórkowa nie poradziłaby sobie z pełnym
> obciążeniem, gdyby wszyscy zaczęli dzwonić w tym samym momencie,
> sieć wodociągowa gdyby wszyscy odkręcili krany itd.

no i dlatego abonenci Era GSM w sylwestra tego roku mogli gwizdać a nie
dzwonić, abonenci PLUS gsm, dzwonili do woli. Wszystko zależy od tego co
potrzebujesz. Ja wolę zapłacić 80 PLN za dostep z Cirem, niż 60 za dostep
gdzie w umowie nic o tym nie pisze.
Ponadto ja nie mówię, o podziale pasma w sensie sztywnej wielkości.
uważam że znacznie lepsze dla klienta byłby podział, np.
od 40kbit do 1 Mbit, co oznacza że w najgorszym razie będzie to 40 kbit.
A skoro providerzy myślą inaczej to powinni przynajmniej dać wybór między
limitem transferów a podziałęm pasma.