Re: "Czarne owce" hostingu... off topic

Autor: Neas <neas_at_usun-to.neas.ws>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 11:19:40 MET DST

"Marcin Kapski" <admin@bbi.plNOSPAM> pisze:

>Nie spotkałem się z firmą "blokową" która nie gwarantuej cira.
>a to że niektórzy liczą na "małorealny" scenariusz, to własnie jest problem
>polskiego internetu
>I wg. mnie problem polskiego internetu leży również w limitowaniu danych a
>nie pasma.

Nikt rozsądny nie kupi sobie łącza o przepustowości równej
sumie łącz które sprzeda. To kompletny nonsens. To samo dotyczy
czegokolwiek -- sieć komórkowa nie poradziłaby sobie z pełnym
obciążeniem, gdyby wszyscy zaczęli dzwonić w tym samym momencie,
sieć wodociągowa gdyby wszyscy odkręcili krany itd.

--
Neas, <neas_at_usun-to.neas.ws>, http://www.drzwi.org