Re: Az.pl - padło?

Autor: Michał Woszczyna <michal_at_NOSPAMwoszczyna.com>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 23:02:58 MET DST

Użytkownik "Luki" <magus@polbox.com> napisał w wiadomości
news:c9n7ga$2vv$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Rafal 'Raf256' Maj wrote:
> Współpracuję z nimi od ponad 2 lat, posadziłem tam pare serwisów i do
> dzisiaj nie miałem większych problemów. Ale to co dzisiaj zrobili, tj.
> zmiana kilku kluczowych ustawień serwera bez uzgodnień z mną (klientami?)
> powodując "wyłożenie się" serwisu, plus to, że musiałem "za rękę"
> poprowadzić ich dyżurnego admina po konfiguracji php, żeby mi przywrócili
> stare ustawienia - to jest poniżej krytyki.

Miałem nieszczęście trzymać u nich serwis przez pół roku, dla mnie to jest
firma poniżej krytyki. Na moje szczęscie po tych 6 miesiącach uciekłem i
odzyskałem część gotówki, więcej info tu :
http://groups.google.pl/groups?q=az.pl+profesjonalny+hosting&hl=pl&lr=&ie=UT
F-8&selm=a5CNb.145569%24Tz1.39199%40news.chello.at&rnum=1

Pozdrawiam
Michał Woszczyna