Re: Az.pl - pad³o?

Autor: Luki <magus_at_polbox.com>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 14:59:35 MET DST

Rafal 'Raf256' Maj wrote:

> Tak na marginesie, wiesz o tym ze az.pl to firma wspierajaca SPAM (jak
> widac po RBL), jest nawet wpisana na czarna liste -
> http://nospam-pl.net/rbl.php?ip=212.160.231.130
>
> Masz spore szanse ze Twoje emaile moge nie dochodzic do innych osob
> (poniewaz ludzie zauwazyli ze az.pl regularnie rozsyla niezamowione
> reklamy wiec automatycznie kasuje lisy wychodzace z ich serwerow).

Szczerze mówi±c nie wiedzia³em.
Wspó³pracujê z nimi od ponad 2 lat, posadzi³em tam pare serwisów i do
dzisiaj nie mia³em wiêkszych problemów. Ale to co dzisiaj zrobili, tj.
zmiana kilku kluczowych ustawieñ serwera bez uzgodnieñ z mn± (klientami?)
powoduj±c "wy³o¿enie siê" serwisu, plus to, ¿e musia³em "za rêkê"
poprowadziæ ich dy¿urnego admina po konfiguracji php, ¿eby mi przywrócili
stare ustawienia - to jest poni¿ej krytyki.

Ehhh, co raz trudniej w polskim internecie[1] o dobry hosting[2]

[1] no i nawi±za³em do tematyki grupy ;)
[2] wiem, bo Az.pl to nie jedyn± firm± tego typu, z któr± wspó³pracujê.

--
Pozdrawiam,
Luki