Re: ile się zakłada telefon/neostradę w TP?

Autor: tm <msft_at_poczta.fm>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 23:23:07 MET DST

On Fri, 4 Jun 2004 22:14:16 +0200, Adam Paluch wrote:

> no to wreszcie cos sensownego (o ile limit bedzie sluszny)
>
> przynajmniej skonczy sie dzielenie Neo po blokach ...

Pewnie nie jesteś użytkownikiem Neo ;). Wbrew pozorom łącze
nielimitowane się przydaje i to wcale nie do ściągania pirackiego softu
czy filmów, jak twiedzi złośliwie wiele osób (przykładów każdy zna na
pewno wiele - jeśli nie, to mogę podać).

I co Telekomuna zaoferuje wtedy takiej osobie, która potrzebuje łącza
bez limitów? W końcu chyba oferta powinna spełniać oczekiwania klientów.
Jak czytałem - nawet France Telecom ma dla obu opcji - tj. 512 oraz 1024
- możliwość wykupienia łącza nielimitowanego.

A co do nielegalnego dzielenia - jeśli wiesz, że gdzieś dzielą, to zgłoś
to do TPSA - tym bardziej, jeśli to leży w twoim interesie. Choć znając
ich opieszałość, to pewnie nic by i tak w sprawie nie zrobili.

Kocureq dobrze pisze - w razie takich ruchów z ich strony - albo zmiana
operatora albo iDSL 1Mb do podziału :).

--
Tom