Re: rozmowa chat - home.pl [ot,generowanie hasel, blabla]

Autor: januszek <januszek_at_ktory.nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 10:03:36 MET DST

Rafal.Doroszkiewicz napisał(a):

[...]

> Wlasciwie, to calkiem informacyjnie dla przejezdnych wkleilem ten link.
> Co ma sie samego tworzenia hasla i Twojej wczesniejszej wypowiedzi -
> "(...) mam takie dlugie haslo zapamietac ?" = "(...) latwiej jest mi
> zapamietac regule" ;-)

Nie napisales w jakim celu to wkleiles. A watek dotyczy czegos innego
niz budowanie bezpiecznych hasel...

> Tak, wiem - delim_i_ter. OE i QuoteFIX sie buntuje.
> Obiecuje wiecej nie grzeszyc. Bedziesz bil?

Nie chodzi o bicie tylko o to, zeby automagicznie wycinac
sygnature. Jezeli nie chcesz/nie potrafisz stosowac poprawnego
delimetera to po prostu nie uzywaj sygnaturki. I po sprawie.

Mysle, ze wycinanie nadmiaru cycytatow i wstawienie pustej linii
tez formatowaniu Twoich postow nie zaszkodzi.

januszek