Re: rozmowa chat - home.pl [ot,generowanie hasel, blabla]

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 09:50:24 MET DST

januszek wrote:
> No wlasnie o tym mowimy, czytales pkt 3 powyzszego? Na wszelki
> wypadek pozwole sobie zacytowac:
[ciach]
> Prosze wiec, nie wywarzaj otwartych drzwi :P

Wlasciwie, to calkiem informacyjnie dla przejezdnych wkleilem ten link.
Co ma sie samego tworzenia hasla i Twojej wczesniejszej wypowiedzi -
"(...) mam takie dlugie haslo zapamietac ?" = "(...) latwiej jest mi
zapamietac regule" ;-)

> btw. delimeter to minus, minus, spacja...

Tak, wiem - delim_i_ter. OE i QuoteFIX sie buntuje.
Obiecuje wiecej nie grzeszyc. Bedziesz bil?

Pozdr,

bez delimitera
Rafal.Doroszkiewicz
mailto:ja(at)vast.net.pl