Re: rozmowa chat - home.pl [ot,generowanie hasel, blabla]

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 10:11:54 MET DST

januszek wrote:
> Nie napisales w jakim celu to wkleiles. A watek dotyczy czegos innego
> niz budowanie bezpiecznych hasel...

Nie napisalem, ale idee archiwum grup dyskusyjnych chyba rozumiesz?
Skoro czepiasz sie juz, ze watek dotyczy czegos innego niz budowanie
bezpiecznych hasel, sam nie zawieraj w tym temacie zdania.
Jakbys nie zauwazyl, zmienilem nieco temat, coby tacy czepialscy jak Ty,
nie mieli powodow. Jak widac - to za malo.

> Nie chodzi o bicie tylko o to, zeby automagicznie wycinac
> sygnature. Jezeli nie chcesz/nie potrafisz stosowac poprawnego
> delimetera to po prostu nie uzywaj sygnaturki. I po sprawie.

Masz zly dzien? 1) delim_i_ter, skoro juz sie czepiasz
2) niech no zacytuje sam siebie "OE i QuoteFIX sie buntuje", co
nie ma nic wspolnego z "nie chcesz/nie potrafisz"

> Mysle, ze wycinanie nadmiaru cycytatow i wstawienie pustej linii
> tez formatowaniu Twoich postow nie zaszkodzi.

Mysle, ze wycinam wystarczajaca ilosc cytatow.

EOT z mojej strony.

Pozdrawiam bardzo serdecznie,

Rafal Doroszkiewicz