Re: NEO 128 - dumpingowa polityka tepsy

Autor: Szymon Sokół <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 09:24:37 MET DST

[----]

>u mnie tak to nie dziala, jak by dzialalo to bylbym bogaty ;)
>na 256k * 100 ludzikow poczebuje ponad 4 MBity

Czegoś nie rozumiem. Bo 256k * 100 = 25M, 4M/25M = 16%. Więc jeśli to
"potrzebuję" (nb. napisane z błędem) oznacza "mam", to nie tylko działa tak
jak Miernik napisał, ale jeszcze lokujesz się w dolnej strefie tego przedziału
(16% vs. 15-20%). Jeśli zaś znaczy "potrzebowałbym, ale tyle nie mam", to nie
rozumiem, dlaczego chciałbyś być bogaty, kupując szybsze (czyli droższe) łącze
- liczysz na to, że użytkownicy płaciliby więcej, gdybyś zapewnił im lepsze
warunki?

--
Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager                                 B
Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland  O