Re: jak rozpakować na serwerze plik tgz lub tar?

Autor: Krzysztof Oledzki <ole_at_a.ns.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 23:43:59 MET DST

Serg <serrg@interia.pl> wrote:
> pisząc o szanownych kolegach nie miałem na myśli zapierdzialców więc możnaby
> sobie darować panie kolego. Jeśli już taki jest kolega ważny i kpi sobie z
> mojego sposobu na douczanie, to śmiem wskazać koledze, że jego proces
> poznawczy zatrzymał się znacznie wcześniej - jak mniemam w podstawówce.
> Pewnie kolega nie wie jeszcze o czym mowa, więc pozwolę sobie podkreślić
> że "bierzesz" pisze się właśnie tak. Jak mawiali - kto mieczem wojuje od
> miecza ginie. A możnaby po prostu odpowiedzieć... tylko jak się jest małym
> [...]

Jeżeli zabierasz się za pouczanie innych upewnij się że sam
jesteś w porządku. W innym przypadku Twoje słowa wyglądają śmiesznie.

A o co chodzi?

1) Nie umiesz cytować i odpowiadać.
2) Błędnie wybrałeś grupę.
3) Zadałeś pytanie, na które powinieneś być w stanie znaleźć odpowiedź samodzielnie.

Pozdrawiam,

                        Krzysztof Oledzki

--
Krzysztof Olędzki