Re: "Czarne owce" hostingu... off topic

Autor: Adam Szendzielorz <adam_at_nospam.konta.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 17:01:43 MET DST

Witam,

> W rozwiązaniu limitu transferów, nagle serwis najzwyczajniej w świecie
> jest blokowany, co wg. mnie jest niedopuszczalne dla klienta.

A kto powiedzial ze nagle?
Reguly blokowania sa ustalane przeciez w umowie.
Jezeli umowa mowi, ze po zjedzeniu 10 jablek przychodzi 2 misiow i zabiera
Ci kosz, chyba ze dasz wlascicielowi 2 marchewki, to co widzisz zlego w
tym, ze nie dajac tych dwoch marchewek przestajesz miec dostep do kosza??;)
Tyle madrosci z mojej strony, w dyskusje nie chce wchodzic, EOT ;)
pozdr.

--
Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl