Re: NEO 128 - dumpingowa polityka tepsy

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 08:42:12 MET DST

On Mon, 31 May 2004 22:53:27 +0200, "Mateusz Swatek"
<mateo@site.krakow.pl> wrote:

>mam nadzieje ze kiedys zarowno tpsa, polpak i dowolny operator beda na
>rownych prawach kupowaly dostep do miedzi od firmy infrastruktura
>
>W PKP tak ma byc, czemu tez nie w TP

bo to co się dzieje w PKP jest tym samym co się działo w TPSA kilka
lat temu, teraz tam panuje podejście "tylko przewóz towarów, jak
najcięższe ładunki" a nie wiem czy pamiętacie telekomunikacje sprzed
lat kilku "my tylko obsługujemy duży biznes, my tylko portal, żadnych
usług dostępowych dla prywatnych użyszkodników"

I nawet nie wiem czy zauważyliście że o ile umowa jest na rok to kara
za jej zerwanie wynosi 50zł, czyli ktoś mądry się nauczył że
wymyślanie kosmicznej kary za cokolwiek wiąże się z utratą klienta a
więc i pieniędzy

--
futszaK
598339018 888010641