Re: NEO 128 - dumpingowa polityka tepsy

Autor: Miernik <miernik_at_ctnet.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 07:44:47 MET DST

Marcin Kapski <admin@bbi.plnospam> wrote:

> 5. Crowley i inni bez wpi??cia w TPSA mog?? si?? zwijac z naszego
> kraju, wi??c musz?? p??aci??

Ależ co Ty opowiadasz. Ja jestem wpięty do operatora wpiętego do
Futuro i Telekomunikacji Kolejowej. Administruje serwerem wpiętym do
Pionera (zresztą po kilku kilometrach własnego światłowodu - więc
biadolenia o wysokich cenach dzierżawy żyły w TPSA są wyssane z palca
- jak się chce to można). Naprawdę rzadko kiedy jakikolwiek mój pakiet
biegnie po czymkolwiek z TPSA, jak dla mnie moi upstrea-providerzy
moglibybyć w ogóle nie wpięci do TPSA. Każdy lepsiejszy serwis
internetowy w polsce jest wpięty do Internet Partners lub jakiegoś
innego providera tego typu. Zagranica idzie przez GTS Pronetcom.
Więc o co wam chodzi z tym TPSA? Jak się chce, to można a nie biadolić.
Poza tym co opowiadacie o ofercie TPSA wymiatającej rynek. To jest
śmiechu warte, TPSA tnie ruch np do Pioneera, co jest strzelaniem
sobie w łeb bo kto zobaczy jak to chodzi z neostrady to z niej
zrezygnuje. Jak z neostrady się łączyłem z moim serwerem w Pioneerze
to mi się strona poczty otwierała 20 minut, a o ssh to można kawe
wypić między każdym wciśnięciem klawisza. Z Telbanku, Futuro, TK śmiga.
Wniosek - łącze TPSA jest do niczego, i nawet jakby za darmo dawali to
się nie opłaca bo więcej się człowiek nadenerwuje.

--
    Miernik         _________________________  xmpp:miernik@amessage.info
___________________/__ tel: +48888299997 __/      mailto:miernik@ctnet.pl