Re: NEO 128 - dumpingowa polityka tepsy

Autor: Marcin Kapski <admin_at_bbi.plNOSPAM>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 01:46:37 MET DST

TP
> [ciach]
>
> A wiesz, co to obchodzi Kowalskiego?
>
> Wybrał supermarket zamiast "baby z jajami" na straganie, podobnie wybierze
> TP zamiast "providera z bajtami" na osiedlu.

> Gdzie w grę wchodzą własne pieniądze Kowalskiego, tam ideologia idzie
spać.

> Pogratulować rozsądku i trzeźwej oceny rynku.
>
> BTW, nikt nie każe nikomu brać sygnału od TP.
> Za drogo? Crowley, Pro Futuro lub inni też mogą wprowadzić "promocyjne"
> stawki. ;-)

Oby takich ślepych ludzi mniej było w naszym kraju.
Najpierw się zastanów, o czym przdmówca pisze, apotem sadź te farmazony o
kowalskim.
Po pierwsze bredzisz, bo nie masz pojęcia jak zbudowany jest internet.
0. TPSA posiada 90% szkieletu całego internetu w Polsce
1. Kowalski pójdzie do TPSA i bardzo dobrze skoro ma niskie ceny
2. TPSA obniża ceny dla kowalskiego, w detalu staje sie coraz tańsza i to
popieram
3. Kowalski wybrał supermarket bo ten kupuje owe JAJA hurtowo przez co
Market taniej sprzedaje w detalu
4. Pan X chcąc kupić od tpsa hurtowo, nie dostanie nic taniej niż kowalski i
o to chodzi w tym wątku.
    ceny w detalu są takie same jak ceny w hurcie.
5. Crowley i inni bez wpięcia w TPSA mogą się zwijac z naszego kraju, więc
muszą płacić
    Muszą płacic TPSA z 22% vatem, za tuch w polskim internecie (patrz punkt
0.), TPSA nie płaci nic za taki ruch (patrz punkt 0)
6. 80% ruchu w naszym kraju, to ruch po polskim internecie.

Jak to sobie dodasz i pomyśłisz, to będziesz wiedział ze za rok, dwa, onet
będzie w norwegii, a interia w afryce, a ty będziesz miał wybór między tpsa
a tpsa a tpsa ...