Re: ktory operator? GTS,LODMAN

Autor: peter <peter_at_total.chaos.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 23:44:44 MET DST

[ciach]

Witam ponownie.

        Postanowilem sie podzielic dalszymi przygodami w poszukiwaniu
operatora. Jesli chodzi o GTS to wszystko zaczelo sie od posta na
alt.pl.internet.providers, na ktora wyslalem zapytanie dotyczace opini
na temat GTSu. Nie minal dzien jak zglosil sie do mnie czlowiek z tej
firmy. Od tego pana otrzymywalismy znane odpowiedzi ze spychaniem
ostatecznego terminu podeslania oferty - "do konca tygodnia", co trwalo
okolo miesiaca. W miedzyczasie wyslalem sporo zapytan do innych
operatorow. Lekko zaniepokojony brakiem odpowiedzi, wyslalem ponownie
post na te grupe z prosba o porade. Ku mojemu zdziwieniu otrzymalem
kolejny list z GTSu (ktory zawieral zacytowana tresc posta), ale tym
razem od czlowieka z GTS-Lodz. Osobie odpowiedzialnej z naszej strony za
rozmowy udalo umowic sie na spotkanie w terminie do dwoch dni od dnia
dzisiejszego.
        I tu moje zdziwienie bylo o tyle ogromne, ze skoro przedstawilismy
lokalizacje miejsca do ktorego chcielibysmy lacze z GTS, dlaczego
prowadzilismy rozmowy z osoba z GTS-Warszawa, a nie przekierowano nas
bezposrednio do GTS-Lodz? Dziwne. Zacytowalbym list od milej Pani z
GTS-Lodz, ale nie wiem czy mi wolno.

Pozdrawiam wszystkich polskich provider-wannabe. ;)