ktory operator? GTS,LODMAN

Autor: peter <peter_at_total.chaos.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 22:50:28 MET DST

Witam,
        Domyslam sie, ze temat jest odrobine OT, ale mam twardy orzech do
zgryzienia w zwiazku z wyborem operatora, a na tej grupie znajduje sie
grono prawdziwych fachowchow. :) Chcialbym zrezygnowac z 4 polpakow na
rzecz kilkunastu Mbitow z GTS lub Lodmana. Problem jednak polega na tym,
ze nie ma wezla gtsu w miejscu gdzie chcialbym zestawic lacze, podobnie
z lodmanem. Rozpoczalem negocjacje z ow firmami: GTS twierdzi, ze jest w
stanie cos takiego zreazlizowac, lodman rowniez za pomoca ZELT (zaklad
energetyczny). GTS jednak ciagle ma poslizgi czasowe - przedluzaja czas
zlozenia oferty w nieskonczonosc ("do konca tygodnia"). Lodman zlozyl
swoja oferte, ale ich podejscie do klienta pozostawia wiele do zyczenia
(sprawiaja wrazenie, jakby nie bardzo im zalezalo). Interesuje mnie
rozwiazanie z BGP i adreami Provider Independent. Przycisniety do muru
rozwazam takze, cos czego nikomu nie zycze: zakup kolejnego polpaka,
czego bardzo, ale to bardzo chcialbym uniknac. Obsluga polpakow w TPSA
jest po prostu zenujaca.. nie wspominajac o awariach o ktorych TPSA
nawet nie wie i dowiaduje sie po interwencji z mojej strony.

Co radzicie ? Dodam, ze miejscowosc polozona jest kolo Czestochowy.