Re: "Czarne owce" hostingu... off topic

Autor: prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce <spam_goes_here_at_supersonic.plukwa.net>
Data: Mon 31 May 2004 - 10:01:21 MET DST

On Mon, 31 May 2004 09:41:46 +0200, Marcin Kapski
<admin@bbi.plNOSPAM> wrote:

> Dla firm hostingowych, limity transferu są poprostu pierońsko opłacalne i
> tyle, a przydizelanie pasma, pozbawiłoby ich parudziesięciu tysięcy
> miesięcznie..

 No to wyobraź sobie sytuację, że przychodzi do Ciebie firma,
 która chce malutki pakiet hostingowy. Raptem 20MB, bez PHP, bez
 SSL-a, bez innych wynalazków. Zapłaci Ci za to całe naście
 złotych miesięcznie. I teraz firma umieszcza sobie w ramach
 swojego pakietu krótką stronkę WWW i malutki kawałek
 oprogramowania typu ,,Zajefajna Gra w Kulki Fafnaście i pół''
 czy ,,SuperDuper komunikator'', albo po prostu składuje tam
 swoje bannery. No i nagle serwer zaczyna się rozgrzewać do
 czerwoności, zużycie pasma leci pod sufit, a firma ma z tego
 20-30PLN na miesiąc. Zatem jakieś limitowanie musi być.

 A co do sposobu limitowania. Limit transferu wydaje mi się
 łatwiejszy do zastosowania niż limit pasma.

 r.

robert rędziak             jid:rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
KlubSubaru.PL     mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
tu kieruj swój spam (tylko spam):   feed_me@supersonic.plukwa.net