Re: "Czarne owce" hostingu... off topic

Autor: Marcin Kapski <admin_at_bbi.plNOSPAM>
Data: Mon 31 May 2004 - 09:41:46 MET DST

Użytkownik "porzeraczmuzguw" <pozmu@wp.pl> napisał w wiadomości
news:6odkb09tg8t5i1c8kt9h57rql7a42sqbm2@4ax.com...
> Sat, 29 May 2004 21:40:41 +0200, Slawek Kotynski
> <kotynski@byl.z.adso.z.com.pl> in msg <c9aovs$1o5t$1@mamut1.aster.pl>

> Jeśli ISP jest w dobrym, dużym datacenter, to limit w formie transferu
> jest jak najbardziej OK i nie jest żadnym oszukaństwem...

Osobiście zgadzam się że nie powinno byc limitów transferowych.
Powinni przydzielać pasmo. Jak będzie nagły za duży wzrost transferu, to
serwis się "przytka" i wówczas sam dopłaciłbym za pasmo, aby było lepiej.
Dla firm hostingowych, limity transferu są poprostu pierońsko opłacalne i
tyle, a przydizelanie pasma, pozbawiłoby ich parudziesięciu tysięcy
miesięcznie..