Re: ktory operator? GTS,LODMAN

Autor: The Watcher <Watcher_at_infinite.loop.dot.net>
Data: Sat 29 May 2004 - 19:37:35 MET DST

Użytkownik Lesio napisał:

> Przyznam ze luty / marzec byly czasami jakies male awarie, teraz wszystko
> dziala bez problemow. Szkoda ze TKT nie daje zadnych komunikatow na
> pl.internet.komunikaty ze cos sie dzieje bo nie powiem ze bylo by milo, wiem
> ze czasami jak cos maja "psuc" :) na dluzsza chwile to dzwonia i
> informuja... ale nie kazdych. A lacze mam w samym centrum Czestochowy. TKT
> ma jedna wade: daje dostep do sieci ale jak Ty "go" sobie doprowadzisz do
> siebie to juz ich nie interesuje.

Nie zawsze, jak się da to i kabelek telefoniczny 30 parowy podciągną,
czy "użyczą" własnych kabli telefonicznych, lecz urządzenia powineneś
znaleźć sam (jak chcesz taniej).

--
"Uczony jest człowiekiem, który wie o rzeczach nieznanych innym i nie ma
pojęcia o tym, co znają wszyscy." (Albert Einstein)