Re: ktory operator? GTS,LODMAN

Autor: Lesio <lesio__||USUN-TO||___at_bloklan.org>
Data: Fri 28 May 2004 - 08:38:17 MET DST

Tomasz Tomkowiak wrote:
> Oferta to jest dobra... Obsługa też, ale troche gorzej z jakością...
> Może akurat tam pod Częstochową jest dobrze. I aby nie było
> niedomówień: widziałem super działające łącza TK, i widziałem takie,
> jakby pakiety
> w nich były przenoszone wiadrami... (+awaria co tydzień)

Przyznam ze luty / marzec byly czasami jakies male awarie, teraz wszystko
dziala bez problemow. Szkoda ze TKT nie daje zadnych komunikatow na
pl.internet.komunikaty ze cos sie dzieje bo nie powiem ze bylo by milo, wiem
ze czasami jak cos maja "psuc" :) na dluzsza chwile to dzwonia i
informuja... ale nie kazdych. A lacze mam w samym centrum Czestochowy. TKT
ma jedna wade: daje dostep do sieci ale jak Ty "go" sobie doprowadzisz do
siebie to juz ich nie interesuje.

--
   .: Lesio :.
www.bloklan.org