Re: "Czarne owce" hostingu...

Autor: Jakub Żukowski <jakub.zukowski_at_NOSPAM.venomski.com>
Data: Sat 29 May 2004 - 19:04:36 MET DST

Witam,
> Dokładnie, zaczynaliśmy zapychać im serwery, ale:
> 1. Z kąd ja niby mam wiedzieć jakie są ich możliwości, kiedy w regulaminie
> wyraźnie jest napisane, że jeśli wyczerpie się limit wcześniej niż okres
na
> który usługa została wykupiona to należy po prostu ponownie wykupic
kolejną
> porcję limitu. Nigdzie nie ma mowy o ograniczeniach, a całość jest tym
> bardziej interesująca, że w swoich statystykach wykazują, że wykorzystują
> swoje łącza tylko w 5%-ach.
Ja ich w cale nie bronie :) Przeciez tak, czy tak, placicie za transfery...
rozumiem gdyby nie bylo limitow a generowalibyscie za 100 innych klientow
ale jesli sa oplacane...

> 2. Jestem w stanie zrozumieć, że ich sprzęt mógłby nie wytrzymywać już
> takiego obciążenia, ale odniosłem wrażenie że raczej zależy im na
"głupkach"
> którzy będą płacić za świadomość limitu transferu i wykorzystywać go tylko
> niewielkim stopniu, a z całą resztą, wykorzystującą swoje limity np w 100,
> 110%ach na maksymalny okres, będą postępować w tak samo chamski sposób jak
> nami.
Zaproponuj im kupno najnowszego cacka Cisco CRS-1 :)

> 3. Dlaczego postępowali tak drastycznie, dlaczego oszukiwali. Mogli nam
> zwyczajnie "pomóc" przy przenoszeniu hostingu, przez zwykłe nieutrudnianie
> niekomplikowanie sprawy....
Sorry ze zapytam... jaki to serwis generuje taki ruch? Onet? :)

Pozdrawiam,

--
Jakub 'Venom' Żukowski
mobile: (+48 501) 065 632